Als je hebt bepaald welk tablet voor jou de beste is , dan zou je een kunnen kijken bij Tweakers naar de online prijzen van vele tablets (zie 2e link)

Bij de eerste link heb je een groot overzicht van Tablets welke er zijn, wellicht kan je hier zoeken wat er allemaal voor jou is en wat jij eigenlijk een geschikt tablet vindt. Via de tweede link kan je dan de goedkoopste winkel erbij zoeken

1e link: overzicht tablets
2e link: Prijzen tekentablet (via tweakers)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens bij centralpoint op het internet. Die zijn voordelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op www.marktplaats.nl of speurders.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De BAMBOO tablet van Wacom kan je al vanaf 60/70 euro krijgen. Je kan deze vast wel bestellen online, of je moet even in een computerzaak kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een middelgroot tablet van trust voor een euro of 50.Ze worden duurder naarmate ze groter zijn.Die hele kleintjes zijn te grof de middelgrote kan je al aardig wat mee doen