Hoe kan ik in Outlook een mail gemarkeerd als phishing ongedaan maken?

Ik heb een mail verzonden via Outlook en per ongeluk deze gemarkeerd als phishing. Hoe kan ik dit ongedaan maken, dat deze mail niet als phishing gemeld wordt? En heeft dat gevolgen als ik in het vervolg een nieuwe mail wil verzenden naar dezelfde ontvanger?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Jouw melding wordt geanalyseerd door Microsoft. Het is niet zo dat zo’n mail automatisch ook door Microsoft als phishing wordt bestempeld, tenzij er veel meer mensen dit doen bij dit e-mailadres.
Je kunt gewoon mail blijven sturen.
Waarschijnlijk is dit adres wel bij je geblokkeerde e-mailadressen terechtgekomen. Zet het terug naar je veilige adressen.
SimonV