Hoe krijg ik mijn bestanden gewoon op mijn harde schijf?

Ik krijg de melding dat mijn onedrive vol zit. Dus dat ik ruimte moet bij kopen. Nu, ik wil helemaal geen onedrive. Ik wil alles op de harde schijf. Dus ik doe: verplaats alles naar mijn pc. Maar dan krijg ik de melding dat het bronbestand en doelbestand hetzelfde is, dus dat het niet kan verplaatst worden.
Hoe krijg ik nu alles gewoon op mijn harde schijf in plaats van in een cloud. Maakt me niet uit dat ik een externe harde schijf moet bijkopen als er teveel bestanden zijn, maar ik wil dus niks in de cloud.

2.8K
Utrecht
3 jaar geleden
Je zegt dat je alles verplaatst. De vraag is dan vanaf welke locatie (folder) naar welke.
Als je het programma Onedrive op je PC hebt staan, heb je ook een folder Onedrive. Deze is gesynchroniseerd met de cloud. Dus verplaats dan files/folders vanuit deze Onedrive folder naar een andere folder op de PC (of externe harde schijf).
Zodra bestanden zijn verplaatst uit deze Onedrive folder, verdwijnen ze ook in de cloud-kopie en wordt je Onedrive dus minder vol.

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk is jouw docoumenten map in de verkenner gekoppeld aan de onedrive documenten map.

Je zal alle bestanden moeten kopieren/plakken naar de lokale documenten map. Deze map staat onder de desbetreffende gebruiker C:\Users\