Wat kan ik doen als G-mail niet altijd synchroniseert, zelfs wanneer ik mijn meldingen voor e-mail altijd aan heb staan?

Ik heb alle probleemoplossingen van Gmail doorlopen maar het probleem is nog niet opgelost. Misschien ligt het aan de instelling van mijn telefoon. Ik heb niet storen aan, maar een uitzondering is ingeschakeld voor gmail meldingen. Af en toe komen mailtjes van de afgelopen uren als melding binnen. Soms als ik een test uitvoer komt een mail wel meteen als melding binnen. Het is niet consistent.
Gmail synchroniseren is aangevinkt in de app.
Gegevens automatisch synchroniseren staat ook aan bij accounts.
Wat kan het probleem zijn?

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je misschien nog een oudere versie op je telefoon hebt staan. Aan te raden is om je G-mail-app te updaten met eventuele nieuwe oplossingen voor dit soort bugs.