Hoe krijg ik op mijn Windwos 10 pc mijn dvd-speler weer aan het werk?

iedere keer als ik een dvd of cd erin doe dan gaat hij weer open en geeft steeds een melding geen disk geplaats

3 jaar geleden
15K
Griffin
3 jaar geleden
Misschien is het lensje van de laser vies zodat de speler geen één disk meer goed kan herkennen als zodanig?

Antwoorden (1)

Uw cd- of dvd-station is niet zichtbaar in Bestandenverkenner (Windows Verkenner genoemd in Windows 7 en eerdere versies van Windows) en het apparaat is gemarkeerd met een geel uitroepteken in Apparaatbeheer. Als u het dialoogvenster Eigenschappen van het apparaat hebt geopend, wordt een van de volgende fouten weergegeven in het gebied Apparaatstatus:

- Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)
- Het apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)
- Een stuurprogramma(service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Deze functionaliteit wordt mogelijk door een ander stuurprogramma geleverd. (Code 32)
- Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. - - Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
- Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)

Dit probleem kan optreden in een van de volgende situaties:
- U voert een upgrade uit van het Windows-besturingssysteem.
- U installeert of verwijdert programma's voor het opnemen van cd's of dvd's.
- U verwijdert Microsoft Digital Image.

Er zijn verschillende redenen waarom een cd- of dvd-station niet wordt herkend. De oplossingen in dit artikel kunnen u soms, maar niet altijd, helpen bij het oplossen van dit probleem. Mogelijk moet u ook contact opnemen met de hardwarefabrikant voor hulp bij uw hardware.
3 jaar geleden
mies1
3 jaar geleden
Het probleem is inmiddels al opgelost Ik heb een schoonmaak herstelprogramma mijn computer laten scannen en hij pakt alles weer