Makkelijkste is om zelf een FTPservertje op je pc te zetten, heb je ook alles in de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een gratis webhost zoeken en daar je bestanden uploaden. Vervolgens een pagina maken waar alle URL's van de geuploade bestanden op staan, zodat mensen ze kunnen downloaden.

Ik weet niet hoe groot je bestanden zijn, maar er zijn erg veel gratis webhosts met veel ruimte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je PC open stellen voor anderen via een FTP server. Eventueelkan je dan ook je eigen domein hierop zetten (dus: ftp.mijndownloaders.nl verwijst naar jouw PC) en daar draai je dan een server (bv http://filezilla-project.org/) op die je open stelt naar anderen.

De andere optie is om een domein met hosting te nemen, en dan voor elke file die je er op zet een download link op een pagina te zetten.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Je moet gewoon even besluiten hoe je het zou willen opzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om bestanden gaat die door één of enkele personen gedownload moeten worden en die niet te groot zijn, kan het met b.v. yousendit of leapfile. Dit dan voor eventjes, als je er langer gebruik van wil maken of grotere bestanden wil versturen moet je gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande site kun je makkelijk bestanden uploaden en delen met anderen;