Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mediabox geeft na het invoeren van gegevens de melding: 'networkerror occured please try again'. Hoe los ik dit op?

Please try again.
Dit gebeurd bij iptv apps...
Wie heeft dit 9ok of heeft oplossing

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
844
gvrox
3 jaar geleden
Invoeren van welke gegevens ? Bij welke provider zit je (mediabox is een benaming die bij Ziggo gangbaar is) ? Heb je al contact opgenomen met je provider ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt proberen even de stekker uit het stopcontact, dus helemaal stroomloos maken. Na een paar minuten de stroom weer inschakelen, dan zou de box zichzelf moeten resetten.
(Lees meer...)
jc54
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding