De lay-out van mijn Outlook is anders. Hoe kan ik dit veranderen/terugzetten naar het origineel?

Iedere keer als ik mijn outlook open wordt de weergave van mijn outlook anders. Ik heb het hierbij dan ook over het gedeelte waar de mails staan. Ik krijg een 11tal kolommen te zien waardoor de informatie die ik nodig heb slecht zichtbaar is. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt, zo ja, weet diegene dan hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank.
Gijs
p.s. de 2 foto's stellen voor hoe het nu is, en hoe het hoort te zijn. Welke welke is spreekt volgens mij voor zich.
Okay blijkbaar kan ik maar 1 foto toevoegen.

Toegevoegd op 29 november 2020 12:06: omschrijving, afbeelding

Weet jij het antwoord?

/2500

Door het schuiven aan de 'grenspaaltjes' naast elke kolomnaam kun je de kolommen groter maken. Door een kolomtitel te 'pakken' kun je ze verplaatsen. Als het probleem weer terugkeert: - kies Bestand . - kies Accountinstellingen - Accountinstellingen. - Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen. Zie ook: https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10-mso_o365b/outlook-view-settings-keep-changing/d87409d2-c27a-4a5a-9678-e5baa9b7ce8a?page=1

Toegevoegd op 29 november 2020 15:01: tekst

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100