Wat is de beste adblocker voor Yahoo?

ik heb al alle soorten addblocker geprobeerd vandaag, ook verstop apps voor addblockers maar yahoo blijft het vinden. als dat zo blijft zal ik helaas een ander mailadres moeten aanmaken, wat wel vervelend is....
yahoo heeft nu een policy dat je ofwel die reclame moet toelaten ofwel elke keer terug een popup krijgt met de melding dat je een addblocker hebt. Als je dan niet klikt op "adds toelaten" met je een 15 seconden wachten vooraleer je je mails kan lezen...

gvrox
3 jaar geleden
Je zou ook de betaalde variant kunnen nemen van Yahoo Mail, dan krijg je geen ads (1 d) meer.
liveisgreat
3 jaar geleden
ik heb es gekeken, 3,4 dollar per maand maar in de beoordelingen staat dat je dan nog ads krijgt. Dus niet echt interessant

Het beste antwoord

Adblocker voor Yahoo Mail is speciaal voor Yahoo gemaakt en heeft vier sterren (van de vijf):
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblocker-for-yahoo-mail/gdiddaiakijbnehjdmbbjpopkgombaed

Adblocker voor Yahoo Mail is een Google Chrome-extensie die automatisch advertenties en gesponsorde links blokkeert vanuit de nieuwe Yahoo Mail-interface terwijl het leesvenster wordt gemaximaliseerd.
.
Alternatief:
Yahoo Mail Adblocker
https://chrome.google.com/webstore/detail/yahoo-mail-adblocker/bgjhclmpoboiibocghcpkdbpljnmbhnf
Toegevoegd op 26 november 2020 08:17: tekst
SimonV
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Bedankt voor het kiezen als Beste Antwoord!
Maar nog interessanter is: werkt het?