Kan ik meerdere programma's en mappen tegelijk openen in Windows 10?

Zoals op de afbeeldingen weergeven hoopte ik dat ik d.m.v. alles te selecteren ook "alles openen" zou aantreffen, maar in plaats daarvan opent hij maar 1 van al de geselecteerde opties...

Picture for question
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Je probeert mappen te openen dat gaat niet zo.

Antwoorden (1)

Hou de toetsen Shift en Ctrl ingedrukt en dubbelklik op de selectie.
De geopende mappen verschijnen dan in de taakbalk onder de map-icoon.
Toegevoegd op 11 november 2020 14:59: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Alex1995
3 jaar geleden
Probeer dit zelf eens en kijk eens of dat dan ook werkt....
SimonV
3 jaar geleden
Heb ik natuurlijk eerst gedaan. Werkt prima.
Als het een tip van een website is, en het lukt mij ook, waarom zou het jou dan niet lukken?