Hoe kan ik zien of een verzonden mail is geopend?

1.6K
Amadea
3 jaar geleden
Je kunt beter een aangetekende brief per post verzenden. Dat geeft meer zekerheid op het aankomen van de boodschap bij de ontvanger dan een e-mail.
Griffin
3 jaar geleden
@amadea "Je kunt beter een aangetekende brief per post verzenden. "
Da's niet meer van deze tijd hè? Het zal vast gaan om wat informele conversatie waarvan de zender wil weten of het gelezen is, een aangetekende brief garandeert bovendien niet dat het stuk gelezen is, maar slechts ontvangen.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
https://www.zivver.eu/nl/blog/e-mail-tracking-niet-te-volgen weet niet of je dit bedoelt

Antwoorden (2)

Dat kan niet je kunt een antwoordbericht vragen maar als de ontvanger daarop nee klikt krijg je dat ook niet.
3 jaar geleden
In Outlook kan je een ontvangstbevestiging aan je email mee geven. Je krijgt dan een melding wanneer de ontvanger deze opent.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Alleen als de ontvanger op ja drukt anders niet.