Hoe kan ik mijn Google Foto's account verwijderen?

Ik wil graag Google foto's verwijderen, zonder mijn Gmail te verwijderen. Dit omdat het foto account te veel ruimte in neemt, die ik voor mijn mail bestemd heb, en ik er verder toch niks mee doe. Ik wil er heel graag van af, maar zie nergens een optie account beëindigen oid. Wil graag het hele google foto's uit mijn gmail account hebben, en in een ander gmail account en nieuwe google foto's, omdat ik daar wel de ruimte ervoor heb.

Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.2K
LeonardN
3 jaar geleden
Als je foto's teveel ruimte innemen heb je wat verkeerd gedaan imo. Als je de instellingen voor opslaan van foto's zo zet dat ze niet de originele kwaliteit hebben, dan nemen ze namelijk 0 ruimte in. Hier kan je zien wat precies het meeste verbruikt.
https://one.google.com/storage

Antwoorden (1)

Je kunt het foto account niet apart verwijderen, maar dat hoeft geen probleem te zijn: als je de foto’s verwijdert krijg je ook meer ruimte.
Stuur ze eerst naar je nieuwe account.
Verwijder ze hierna: plaats de muisaanwijzer op de eerste foto en klik vervolgens op het vinkje dat verschijnt om deze te selecteren Pak de schuifbalk aan de rechterkant en ga helemaal naar beneden naar uw laatste foto.
Houd de Shift-toets ingedrukt selecteer de laatste foto rechtsonder.
Klik op het prullenbakpictogram.
Ga naar de prullenbak en haal deze leeg.
(In plaats van foto’s mailen naar het nieuwe adres kun je ze ook eerst downloaden en vervolgens uploaden).
Toegevoegd op 14 september 2020 06:56: tekst
SimonV