Kan je vanuit je Wii foto's terugzetten op bijvoorbeeld een SD kaart of telefoon?

Ik heb foto's van een digitale camera af op mijn wii geplaatst. Echter ben ik de camera met sd kaart kwijt geraakt. De foto's die op de wii staan zou ik graag weer op een sd kaart hebben of het liefst op m'n telefoon. Wii is versie 4.3.

Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Doorgaans is dit niet mogelijk. Het kan zijn dat dit werkt:
Open het Wii-gegevensbeheerscherm.
Selecteer Gegevens opslaan en vervolgens Wii.
Selecteer de foto’s en vervolgens Verplaatsen om deze naar de SD-kaart te verplaatsen.
SimonV