Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

USB harde schijf in netwerk opnemen.

Ik heb onlangs in een winkel in een computerboekje aan het bladeren geweest en zag iets staan over een utility om een usb harde schijf in het netwerk op te nemen. Of dit nu een hardwarematig of softwarematige oplossing was weet ik niet meer. Maar mijn zoon van 13 vroeg mij gisteren of ik hier iets voor wist en dacht toen aan dat artikel. Misschien weet u wat dat is. Het kan o.a. in PC-Active gestaan hebben.

Groetjes
Notaris

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat kan dan er zijn meerdere mogelijkheden, de goedkoopste is om de usb port van je router te gebruiken. Lukt je dat niet moet je maar even contact met mij op nemen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Wil je het doen via een UTP ingang dan kan je een Sitecom LN-030 aanschaffen kosten rond de 25 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een Iomega wireless data station (80 euro)
Zitten 4 usb poorten op. Hier kun je 4 printers,harde schijven, usbsticks e.d. aansluiten. Het heeft een bedraade en draadloze netwerkaansluiting. Een automatische backupoplossing en nog diverse handigheden.

Toegevoegd na 41 seconden:
71 euro dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding