Hoe krijg ik al mijn ineens verdwenen contactpersonen in Yahoo-mail terug?

Alles weg, helemaal leeg : niets meer
Desktop Windows8 - Yahoo-mail ... dus niet smartphone
Heb geen enkele contactpersoon toegevoegd of verwijderd.
Wat kan ik hier aan doen?
Uitleg graag voor simpele gebruiker .. ex-digibeet :)))

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

'k Heb even gekeken bij mijn eigen Yahoo-account en moet constateren dat het een (hopelijk tijdelijke!) fout van het mailprogramma is. Want ook bij mij zijn de contactpersonen verdwenen. Het enige wat daaraan te doen is is wachten tot de beheerder van Yahoo dit heeft laten herstellen...
. . .
Door een suggestie op internet heb ik ook Yahoo met een andere browser benaderd. En verhip, met Chrome komen er wél contactpersonen tevoorschijn. Dus heeft het met Firefox te maken.
. . .
Ook met Edge krijg je de contactpersonen. Maar daar heb je Windows 8.1 voor nodig, dat zit nog niet op Windows 8.
Toegevoegd op 05 september 2020 13:52: tekst
Amadea
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Heeft in ieder geval met de gebruikte browser te maken. Brave heeft het probleem eveneens, je kunt daar geen contactpersonen toevoegen.
https://community.brave.com/t/yahoo-contacts-have-gone/158788
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea, geweldig ... wat een idee!
Normaal gebruik ik Chrome en daar lukt het dus niet. Nu mijn andere = Firefox = en daar heb ik wel contactpersonen...!?
Hoe kan dit nu? Waar ligt dit aan? Is het wat we hier op GV een bug noemen?
LeonardN
3 jaar geleden
Dat is nu inderdaad wat we bijna overal ter wereld een https://nl.wikipedia.org/wiki/Bug_(technologie) noemen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Waarom heb ik geen contacten op Chrome en Amadea wel? Heeft dus niet met Firefox te maken want daar heb ik wel de contacten.
LeonardN
3 jaar geleden
Het heeft waarschijnlijk niet met je browser te maken (of wellicht een beetje) maar de fout zal waarschijnlijk bij Yahoo liggen. De programmeurs aldaar moeten aan het werk, de bug opsporen en het zo maken dat iedereen op elke browser zijn contacten kan zien. Heel misschien heeft het nog te maken met add-ons of plugins die je toegevoegd hebt aan je browser.
Als dat zo is kan je proberen die uit te schakelen.