Hoe zet ik de kleurrijke lichten uit van mijn Asus Rog Strix?

Ik heb een soort van gaming laptop met een verlicht keyboard (verschillende kleuren), ook onderaan en aan de zijkant zitten deze kleurrijke lichten.
Maar soms heb ik er geen zin in en wil ik die lichten uitzetten. Hoe doe ik dat?

Antwoorden (1)

Asus heeft daarvoor en toetsencombinatie ingesteld:
[Fn] + [F4]

De combinatie kan verschillen per model van Asus. Maar op de site met handleiding (zie de link), wordt hier een vraag over gesteld en beantwoord.
3 jaar geleden
Goeievraagstell
3 jaar geleden
Die combinatie werkt niet voor die van mij.
Mijn model is de G531G, en ik heb het ook niet online kunnen vinden.