Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg het geluid bij een filmpje niet harder staat op maximaal is er soms iets mis met mijn smartphone?

Bij een filmpje hoor bijna niets de bel toon is wel goed is er iets aan de hand

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Handig om te vermelden om welke smartphone het gaat...
TurfGraver
5 jaar geleden
En waar je filmpje op afspeelt....
Naast de volume knop op je telefoon hebben veel apps ook een volume regelaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Wellicht staat je mediavolume niet hoog genoeg.
Ga naar Instellingen - Geluid en Meldingen.
In dit menu kun je het volume voor meldingen, beltonen, systeemgeluiden en media aanpassen.

Het kan ook zijn dat jouw app een eigen volumeknop heeft.
(Lees meer...)
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wellicht dit, maar kan ook zijn dat, of dat, of misschien dat. Niet echt een antwoord hè? Het zijn meer wat suggesties.
dit probleem ken ik, als ik een filmpje afspeel via de geimplementeerde movieplayer die bij de telefoon zelf geleverd wordt (android overigens) dan is het volume heel laag en het max volume stelt amper wat voor.,
toen heb ik eens vlc media player geinstalleerd, en die gaat wel tot 100% van wat het telefoontje aankan, zonder overmodulatie (over de 100% heen, dan gaat het kraken overigens). wat hier de oorzaak van is mag joost weten, want de geimplementeerde bijgeleverde mediaplayer app geeft ook aan op 100% te zitten als ik het schuifbalkje naar max toebeweeg, en vlc ook, maar vlc gaat echt met harder volume, zonder kwaliteitsverlies.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Waarschijnlijk is de audio te zacht opgenomen. Of heb je dat bij alle filmpjes die je bekijkt?
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing