panda heeft mijn tor browser verwijderd hoe krijg ik deze terug?

Panda Dome (antivirus) had tor als virus aangemerkt en geneutraliseerd, ik heb het daarna uit de quarantaine gehaald en de blokkering opgeheven maar de tor snelkoppeling op mijn bureaublad doet het nog steeds niet? Weet iemand hoe ik tor (met bij behorende data) kan terughalen?

1.1K
taillie
3 jaar geleden
tor kan je gewoon opnieuw downloaden en installeren...
LeonardN
3 jaar geleden
"(met bij behorende data)"
Welke data bedoel je?
Als een stukje software, laten we zeggen torbrowser.exe gezien wordt als virus, en zelfs als dat volledig verwijderd wordt, verdwijnt er niet meer dat dan dat naar mijn weten.
Parra187
3 jaar geleden
met data bedoel ik al mijn opgeslagen blawijzers. is er een mogelijkheid om dit allemaal nog terug te krijgen?
LeonardN
3 jaar geleden
Kan je de map nog terugvinden in verkenner?
C:\programs files(x86)\tor (of zoiets)
Parra187
3 jaar geleden
nee, hij staat er bij beide niet bij. kan ik nu niks meer doen om het terug te halen terwijl ik het eigenlijk hersteld had?
LeonardN
3 jaar geleden
Lijkt me stug dat een virusscanner zo rigoreus is dat deze alles verwijdert. Zou toch nog even kijken wat er in de quarantaine van Panda AV staat.
Parra187
3 jaar geleden
Bij rapport staat dit: https://postimg.cc/jnqwcNNx
Nadat ik hem verwijderd had uit quarantaine staat er daar nu niks meer in...
Griffin
3 jaar geleden
Waarom installeer je gewoon de Tor Browser niet opnieuw?

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk heeft je Antivirus enkele DLL's en belangrijke bestanden verwijderd die voor de werking van TOR zorgen. Je zal heel TOR opnieuw moeten installeren en regelmatig je bestanden laten backuppen naar een USB of externe HDD/SSD.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Parra187
3 jaar geleden
gelukt! heb het opnieuw gedownload en al mijn bladwijzers zijn er nog!