Kan ik met deze game pc build fortnite streamen maar wel tijdens het streamen spelen op 144 fps?

Dit is mijn build:

Behuizing + voeding: Cooler Master + 700w Antec
Moederbord: Gigabyte B450
Processor: AMD Ryzen 5 3600 (6 cores – 12 threads 3,6 GHz)
Werkgeheugen: 16 GB 3200 MHz
Opslag: 1 TB SSD + 1TB HDD
Besturingssysteem: Windows 10 HOME
Beeldschermaansluiting: AMD RX5700-8GB/ 3x DP / 1x HDMI
USB aansluitingen: 4x USB 2.0, 6x USB 3.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Dat zal wel lukken, zeker als je Fortnite niet op de hoogste grafische settings speelt en je scherm 1920x1080 is (en niet 4k).
https://www.youtube.com/watch?v=3chirQ-r6Yc met een iets betere videokaart ~250-300 FPS zonder streamen.
Streamen zal wellicht zorgen voor een lagere framerate dan dat, maar niet snel onder de 150fps komen.

Antwoorden (1)

Dit zal zeker lukken met zo'n build! Alleen moet je dan ook wel een scherm hebben met 144hz anders ben je niets met 144 fps