Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan gta 5 bij epic games niet downloaden omdat ik niet genoeg "permissions" heb, hoe verhelp ik dat?

ik heb een windows 10 computer dus misschien helpt dat om te zeggen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je hebt dan een betere computer nodig die wel aan de minimale eisen voldoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heeft hier niets mee te maken, downloaden heeft niets met de prestaties uit te staan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb sowieso een pc die sterk is
Dit probleem is makkelijk te verhelpen, je moet de Epic Game Laucher starten met verhoogde elevatie, dat wil zeggen een gebruiker met administrator rechten, dus of via gebruikers beheer de betreffende gebruiker lid maken van de administrators groep. Of makkelijker rechts-klik het Epic Game Laucher icoon en selecteer "uitvoeren als administrator" Nu heb je de rechten om het spel te downloaden. Probeer het bestand niet te plaatsen in de root van C: maar in je eigen document folder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik brak mij mijn hoofd erover en op internet kon ik niks vinden dus bedankt voor de reddende oplossing !!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing