Klopt de tijd van activiteiten op family link?

Zoon speelt brawl stars. Nu staat er dat hij dat spel gister 5 uur heeft gespeeld. Klopt dat altijd? Hij beweert het niet te hebben gedaan.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Dan heeft hij gelogen

Antwoorden (1)

Deze tijd klopt.
Je kunt eventueel bij Familie Link voor elke app een maximale speeltijd per dag instellen, maar dat blijkt voor dit spel niet altijd goed te gaan.
Het lijkt me moeilijk voor je je zoon van liegen te beschuldigen.
“App activiteit” wordt gemeten zolang er geen andere activiteit op de voorgrond staat.
Misschien heeft hij een verklaring: als hij na een uurtje spelen de app niet afgesloten heeft, is gaan voetballen en bij terugkeer het spel hervat heeft, kun je ook op vijf uur komen.
SimonV