Is het mogelijk om Microsoft Word uit te breiden op de chromebook?

Ik mis namelijk een aantal basis functies, zoals de letter grote handmatig aanpassen etc.
Ik weet dat ik alleen de app van Microsoft kan installeren op een chromebook, maar misschien heeft iemand wat tips of andere sugesties.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Nee, het is een gratis programma, maar wel met beperkte mogelijkheden.

Er zijn twee verschillende manieren om Office op een Chromebook te installeren. Je kunt de webapplicaties gebruiken uit de Chrome Web Store, of de Android applicaties uit de Google Play Store.
Als je de Android app Office 365 installeert, heb je meer mogelijkheden. Maar deze moet je wel betalen.
____

Met enige moeite kun je LibreOffice op je Chromebook installeren:
https://chromeunboxed.com/chromebook-install-newest-libre-office-linux-crostini-how-to/
Hiermee kun je uitgebreid Worddocumenten bewerken.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is dat hetzelfde als open Office?
LeonardN
3 jaar geleden
Ja, LibreOffice is een zgn :"fork" van OpenOffice. Minimaal verschil tussen de twee.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ok, dank, weer wat geleerd