Hoe lang duurt het tot een toetsenbord droog is?

De problemen met mijn toetsenbord komen blijkbaar omdat ik dit heb afgewreven met een te vochtige spons met anti virale alcohol. Intussen is het niet meer zo dat de laptop uit zichzelf typt maar sommige letters werken niet meer . Er komt geen verbetering in. Ik heb het toetsenbord al in de zon gezet. nu gebruik ik een geleend extern toetsenbord omdat ik pas op 5 mei met mijn laptop bij een hersteller terecht kan
Is er nog een kans dat het droogt? zo ja, hoe lang duurt dat ongeveer?

1.5K
Pieterke
4 jaar geleden
Bij mij duurde het een paar dagen toen ik er een glas limonade over had gegooid.
Probeer het anders eens met de haardroger op een lauwe stand.
Pieterke
4 jaar geleden
Bij sommige laptops kun je de letters ook gemakkelijk eruit wippen. Dan kun je ze apart drogen en weer op hun plaats zetten. Misschien is dat ook een optie.
Ritsuka
4 jaar geleden
70% alcohol? Dat verdampt zo
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Blaas er met een föhn een kwartier overheen geeft vast het gewenste resultaat.
liveisgreat
4 jaar geleden
nu al vijf dagen. het was alcohol met bleekwater

Antwoorden (1)

Na één dag kan het toetsenbord nog steeds niet droog zijn. Na twee à drie dagen wel. Er is nog hoop.
SimonV
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Maar zit er geen kans in dat die antivirale vloeistof de contactjes heeft aangetast? Dan kan vraagsteller beter meteen een nieuw toetsenbord aanschaffen...
SimonV
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik kan me niet goed voorstellen hoe dit zou kunnen gebeuren. Alcohol wordt aangeraden om je toetsenbord schoon te maken.
https://cleanmyspace.com/rubbingalcohol/
https://www.youtube.com/watch?v=0ODNP1--hxI
liveisgreat
4 jaar geleden
werkt nog altijd niet.. nu 5 dagen . het is speciale alcohol met ook bleekwater, tegen virussen
liveisgreat
4 jaar geleden
oei ik lees dat ik het eigenlijk niet had mogen gebruiken. dat heb ik wel gedaan omdat ik geen link legde met vloeistof (het was ook zo heel weinig vloeistof dat ertussen kan gelopen zijn, geen kopje koffie of zoiets). Dus wellicht welbeschadigd idd