Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn computer typt plots overal v tussen en lang zinnen met z wat kan dat zijn?

ik kan bijna niet meer typen met mijn computer. hij typt in de zoekbalk eindeloos zzzzzzzzzz, en bij elke zin typt hij er letters tussen die er niet moeten staan.
Hoe los ik dat op? ik wilde een voorbeeldzin typen om het probleem te tonen en plots doet hij het niet meer.... Kan ik gehackt zijn of zoiets?
bv in een document waar ik mee bezig ben typte hij een heel blad vol z.....
het lukt wel met een schermtoetsenbord....
mijn laptoptoetsenbord: de rare letters verschijnen niet meer maar nu werken sommige letters niet meer ook niet spatietoets....wat is dat toch nu zo plots
en nu weer bladzijden vol v....ik moet morgen thuis werken dus dat is best lastig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Schakel eens over op je virtueel ofwel schermtoetsenbord en kijk dan of die hetzelfde doet (kans is niet groot). De kans bestaat n.l. dat bepaalde toetscontacten op je toetsenbord blijven hangen en dat je een nieuw toetsenbord nodig hebt.

Het schermtoetsenbord openen
Ga naar Start , selecteer vervolgens Instellingen > Toegankelijkheid > Toetsenbord en schakel vervolgens de wisseltoets onder Het schermtoetsenbord gebruiken in. Een toetsenbord, waarmee u kunt navigeren op het scherm en tekst kunt invoeren, wordt op het scherm weergegeven. Het toetsenbord blijft op het scherm staan totdat u het sluit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
liveisgreat
5 jaar geleden
het is een nieuwe laptop dus het toetsenbord stuk zou me sterk lijken... maar ik zal eens via schermtoetsenbord proberen...
Met een nieuwe laptop kan er best een productiefout inzitten. Dan zou ik de garantie aanspreken alvorens zelf te gaan knutsellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Koop een los toetsenbord dat je eenvoudig met een USB stekker op je computer aan kan sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
kan ook :-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing