Hoe krijg ik de MS Outlook melding via mail weg?

Ik krijg dagelijks een mail van Microsoft Outlook met de onderstaande tekst. Uiteraard heb ik de accounts bekeken en het wachtwoord ingevoerd. Mail van het account komt ook gewoon binnen.

Mail van Microsoft Outlook:
We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor mijnadres@xs4all.nl.
Accountstatus:
De laatste geslaagde synchronisatie was om 18-1-2020 09:41:56 UTC.
Oplossing
Als u de nieuwe e-mailversie op Outlook.com gebruikt:
• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen en selecteer vervolgens alle Outlook-instellingen.

• Selecteer E-mail synchroniseren om uw Verbonden accounts te zien.
• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.
Als u de klassieke versie van Outlook.com gebruikt:
• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen > E-mail > Verbonden accounts.

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.
Opmerking: als u deze meldingen niet meer wilt ontvangen, verwijdert of herstelt u het verbonden account dat niet wordt gesynchroniseerd.
Microsoft vraagt u nooit via e-mail om uw wachtwoord.

paulus811
4 jaar geleden
4.2K
SimonV
4 jaar geleden
Je hebt de beveiligingsinstellingen voor xs4all goed staan?
https://www.xs4all.nl/service/diensten/e-mail/gebruiken/e-mail-veilig-instellen/outlook-1.htm Verwijderen en opnieuw instellen account helpt niet?
paulus811
4 jaar geleden
Bedankt SimonV, ik ben er inmiddels achter. Het lag niet aan de instellingen bij de provider, maar kennelijk moest ik voor alle mailclients het wachtwoord opnieuw instellen, dus alle telefoons en twee laptops. Het probleem lijkt nu opgelost.

Antwoorden (1)

Omdat dit probleem zich vaker blijkt voor te doen zonder dat een goede oplossing gegeven wordt, plaats ik hier het antwoord dat Paulus811 zelf gevonden heeft:
Stel voor alle mailclients het wachtwoord opnieuw in, dus bij alle telefoons, laptops e.d.
SimonV