Hoe kan ik m'n foto verkleinen naar 8x8 cm? En met een in nederlandse taal programmaatje?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
4 jaar geleden
Heb je Photoshop? Daar kun je het makkelijk in doen.
gvrox
4 jaar geleden
Hoe bedoel je 8x8 cm ? Op je scherm (bv voor een website), of om af te drukken ?

Antwoorden (1)

Je hebt een Nederlandse versie van Photoshop (maar niet gratis) en je hebt ook GIMP (gratis te downloaden vanaf de link). Deze programma's moet je wél even mee leren werken, alhoewel GIMP heel duidelijk is.
Een andere mogelijkheid is de gratis proefversie voor onlinebewerking met PaintShop Pro 2020, te downloaden vanaf de tweede link.
Als je een foto wilt verkleinen naar 8 x 8 cm moet je toch de pixeldichtheid houden op zo'n 240 tot 300 dpi om een goede afdrukkwaliteit te houden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankje wel Elder 161?
hier kan ik wel wat mee