Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijgt mijn moeder haar contactpersonen terug op iPhone 8?

Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon, we hebben dezelfde Apple ID, maar mijn contacten zijn naar haar telefoon gegaan. Als m’n moeder nu een contactpersoon verwijderd wordt die van mijn telefoon ook verwijderd. Hoe los ik dit op?

1.2K
LeonardN
4 jaar geleden
we hebben dezelfde Apple ID Dat moet helemaal niet. Jij moet een ander ID hebben dan je moeder.
paulus811
4 jaar geleden
@LeonardN, waarom 'moet' dat? Mijn vrouw en ik delen ook hetzelfde Apple ID en dat is reuze handig. Zo worden foto's via hetzelfde ID naar onze Mac gesynchroniseerd, is de functie 'zoek mijn iphone' beschikbaar en worden betaalde apps op beide iPhones geinstalleerd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kan je instellen in de icloud waarschijnlijk delen jullie alles via icloud, dan moet je in instellingen de contacten lijst deken uitzetten.
Maar wat nog betr is maak voor je zelf een apparte icloud aan dan heb je gelijk ook een eigen email adres op je telefoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding