VideoSpin?
Waarom zou je dat gebruiken?

Ik doe het altijd via iMovie 2006. Heb je dit niet, kun je het ook al simpelweg in Windows Movie Maker doen.

Je importeert al je foto's (per scène) en maakt ze allemaal 0,3 seconden lang.

Dit werkt goed, omdat je, als je dit opslaat als filmbestand, er later nog overgangen enz. in kan voegen. Altijd handig!