Kun je in Google afbeeldingen de exacte grootte van afbeeldingen nog kiezen?

Sinds een tijd kan ik bij de zoekfunctie exact formaat bij Google afbeeldingen niet meer terugvinden, alleen algemeen 'klein/groot', terwijl je eerst kon zoeken op Icon, 2MP, 4MP e.d. Hoe kun je dit toch voor elkaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Dat kan nog met Google uitgebreid zoeken.
https://www.google.com/advanced_image_search
Of door achter je zoekwoord bij afbeeldingen imagesize: toe te voegen. Bijvoorbeeld imagesize:800x600.
Toegevoegd op 11 oktober 2019 08:31: tekst
SimonV