Selecteer de foto je wilt verwijderen door deze aan te wijzen en op het selectievakje cirkel te klikken dat wordt weergegeven.
Selecteer verwijderen op de balk boven aan de pagina.
Je kunt ook met de rechtermuisknop op de foto klikken en verwijderen selecteren.
Toegevoegd op 19 september 2019 07:07: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt SimonV. Ik zie nergens verwijderen staan (zal ongetwijfeld niet goed kijken) maar met de rechter muisknop is het gelukt.
SimonV
4 jaar geleden
Je ziet geen prullenbakje bovenaan?