Hoe kan ik meerdere afbeeldingen tegelijk verwijderen.?

Ik heb Windows10.

7.1K
Amadea
4 jaar geleden
Dat kan niet.
ronron1212
4 jaar geleden
Hoe bedoel je uit een map verwijderen of iets anders?
Pieterke
4 jaar geleden
Losse afbeeldingen, dus niet uit een map.
Bedankt voor de reacties.
LeonardN
4 jaar geleden
Doe een zoekfunctie op de hoofdmap waarin de afbeeldingen staan.
bijvoorbeeld
*.jpg (in het zoekveld)
Dan vind je alle jpg's in alle submappen.
Daarna kan met ctrl-click alles aanklikken wat je weg wil en verwijderen.
Pieterke
4 jaar geleden
@LeonardN: Bedankt voor je laatste reactie.

Antwoorden (1)

Je vraag geeft wat weinig info, maar als je het over afbeeldingsbestanden hebt zijn er veel methodes om er meerdere tegelijk te verwijderen.

Wat je moet doen is de bestanden in een map selecteren.
Dat kan met
-aanslepen
-shift-click (opeenvolgende bestanden)
-ctrl-click

Vooral ctrl-click is handig. Je kan daarmee per file aangeven of je deze wil selecteren of de-selecteren.

Eenmaal geselecteerd kan je de bestanden verwijderen door op delete te drukken.

==
Als je alle bestanden in een map wil verwijderen kan je natuurlijk ook gewoon de map zelf verwijderen.
Als je alle bestanden met de naam "hendrik" erin wil verwijderen kan je daarop zoeken en dan de zoek resultaten aanvinken en verwijderen.