Hoe kan ik een video van youtube op "herhalen" (dus steeds opnieuw afspelen) zetten?

4.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@liveisgreat : GoeieVraag +
Heb lang geleden zo'n vraag gesteld en genoten van ListenOnRepeat. Ineens hield het op te bestaan - veranderde het - spijtig.
Merci! LUS is de oplossing voor mij.

Antwoorden (2)

Als de video afspeelt, kun je met de rechtermuisknop op de video klikken en kiezen voor "Lus".
Toegevoegd op 09 september 2019 10:01: afbeelding
Plaatje bij antwoord
bamibal
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+Lus dus.
Vreemd dat dat niet een knop is naast de play/pause knop.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+++ Geweldig! nadat LOR niet meer werkte heb ik dit lang gemist.
De 'lus' methode, zoals benoemd in een andere reactie.
Het is ook mogelijk om een aanpassing in de URL te doen van de video.
--> verander de link (bijvoorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ) naar https://www.youtuberepeat.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ.
Je doet dus een *repeat* toevoegen tussen youtube en de .com. Op deze manier word je doorgestuurd naar een 'Listen On Repeat' van YouTube!

Happy listening :-)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Deze REPEAT methode werkt wellicht maar zeker niet voor alles. Ook nu kreeg ik een probleem dat het verhinderd werd door in dit geval Sony.
LUS werkt wel. Nu listen ik wel happy ::))