Hoe kan het dat diverse gmail accounts zijn verdwenen?

Ik had om diverse redenen 5 gmail accounts. Nu heb ik nog maar 2 gmail accounts. De andere accounts lijken verdwenen. Hoe kan dit?
(Misschien is dit een domme vraag)

3.8K
Ritsuka
4 jaar geleden
Logde je er regelmatig op in?

Het beste antwoord

In principe gaat G-mail standaard ervan uit dat drie maanden inactiviteit reden is om een account te verwijderen. Maar voordat ze dat doen nemen ze altijd eerst contact met jou op, dus het kan niet dat drie accounts zónder overleg verwijderd zijn. Kan het zijn dat je bij https://myaccount.google.com/contactemail een e-mailadres hebt ingevuld dat niet meer in gebruik is, dus dat je het bericht over de aanstaande verwijdering niet ontving?

Je kunt bij https://myaccount.google.com/inactive de wachttijd van drie maanden verlengen naar 6, 12 of 18 maanden. Bij accounts die je niet vaak gebruikt is het wel zo slim de wachttijd op 18 maanden te zetten.
Amadea
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Er stond inderdaad nog een oud telefoonnummer.
Pieterke
4 jaar geleden
moet zijn oud mailadres.