waarom is ,verzonden e- mail, per Gmail , niet zichtbaar, in Outlook?
Hallo allemaal,
Wellicht heeft iemand een oplossing of suggestie.
Als ik een e- mail verstuur met mijn Gmail account, zie ik deze (verzonden) e- mail niet terug in Outlook (van MS Office professional Plus 2016). Als ik dit bericht, als test, naar mijzelf stuur, zie ik deze wél terug in mijn “In “ box.
De IMAP en POP staan ingeschakeld in mijn Gmail omgeving
Hoe los ik dat op?
Bij voorbaat dank!
PJ
https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=nl Ook je instellingen bij Outlook staan correct?
https://www.onlinq.nl/support/email-agenda/imap-gmail-outlook
Ik ben er nu weer een paar uur mee bezig geweest en het lukt nog niet.
Het merkwaardige is, dat alles goed werkt op een van mijn andere accounts.
Ik probeer het een andere keer nog weer. Nogmaals dank. M.vr.gr.
PJ
Ik ben er toch weer (even) ingedoken en kwam onderstaand bericht tegen. https://support.office.com/nl-nl/article/e-mailaccounts-koppelen-in-de-webversie-van-outlook-office-365-d7012ff0-924f-4f78-8aca-c3912d886c4d • Het zal niet meer mogelijk zijn nieuwe accounts te verbinden na 15 september 2018.
• Accounts die vóór 15 september 2018 zijn verbonden, zullen nog steeds worden gesynchroniseerd zoals u gewend bent, tot en met 30 oktober 2018.
• Vanaf 30 oktober 2018 wordt e-mail van alle verbonden accounts niet meer gesynchroniseerd. Wellicht verklaart dit mijn eerder bericht: Het merkwaardige is, dat alles goed werkt op een van mijn andere accounts. Wat denk je? Hiermee koppel ik terug naar je eerder aangedragen oplossing: Ook je instellingen bij Outlook staan correct? https://www.onlinq.nl/support/email-agenda/imap-gmail-outlook
Zonder antwoord wordt de vraag na een week automatisch verwijderd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.