waarom is ,verzonden e- mail, per Gmail , niet zichtbaar, in Outlook?

Hallo allemaal,

Wellicht heeft iemand een oplossing of suggestie.

Als ik een e- mail verstuur met mijn Gmail account, zie ik deze (verzonden) e- mail niet terug in Outlook (van MS Office professional Plus 2016). Als ik dit bericht, als test, naar mijzelf stuur, zie ik deze wél terug in mijn “In “ box.

De IMAP en POP staan ingeschakeld in mijn Gmail omgeving

Hoe los ik dat op?

Bij voorbaat dank!

PJ

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat VS niet zelf antwoord kan geven, plaats ik hier zijn oplossing. E-mailaccounts koppelen in de webversie van Outlook (Office 365) • Het zal niet meer mogelijk zijn nieuwe accounts te verbinden na 15 september 2018. • Accounts die vóór 15 september 2018 zijn verbonden, zullen nog steeds worden gesynchroniseerd zoals u gewend bent, tot en met 30 oktober 2018. • Vanaf 30 oktober 2018 wordt e-mail van alle verbonden accounts niet meer gesynchroniseerd. Daarom is mail van je nieuwe account niet meer zichtbaar in Outlook.

Toegevoegd op 09 augustus 2019 16:34: tekst
Bronnen:
https://support.office.com/nl-nl/article/e...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100