automatisch batch photoshop werkt niet bestand is vergrendeld hoe kan ik dit oplossen?

ik heb mijn bestand bekeken in finder hier staat bij lezen en schrijven. het bestand staat niet op " hangslotje" in photoshop maar ik kan het niet bewerken. sla het onder een andere naam op is niet te doen met 500 foto's wie kan mij helpen?
MELDING PS: Kon geen logbestand voor fouten maken “/Applications/.../Naamloos.txt” omdat het bestand is vergrendeld, u niet de benodigde toegangsrechten hebt of dit bestand reeds door een ander programma wordt gebruikt. Gebruik in de Finder de opdracht ‘Toon info’ om te controleren of het bestand is ontgrendeld en of u toegangsrechten hebt. Sla het document op met een andere bestandsnaam of dupliceer het in de Finder als het probleem zich blijft voordoen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Geef in 'Automate' -> 'Batch' aan waar die veranderde foto's moet komen te staan, bij voorkeur ergens in een map onder je home folder, het lijkt nu ergens in de Application folder terecht te komen, en dat lijkt mij niet de juiste locatie. Installeer anders FUSE zodat je kunt checken welk proces dat bestand ophoudt zodat PS niet kan wegschrijven.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dank voor je reactie ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik heb geprobeerd onder andere map dit werkt niet. ik moet nu even kijken hoe fuse werkt kan je dit kort uitleggen misschien? zou ik enorm waarderen