wanneer ik de achtergrond wijzig op het ene scherm verandert het ook op mijn andere computer, waarom?

ik heb 2 computers die niet verbonden zijn met elkaar, maar wanneer ik de achtergrond op de ene computer verander dan verandert de achtergrong ook op de andere computer hoewel iok er niets aan doe.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er van uit gaande dat je Windows 10 gebruikt kun je het synchroniseren tussen twee computers die allebei met hetzelfde account zijn ingelogd uitzetten:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026102/windows-10-about-sync-settings Je kunt daar ook kiezen om alleen het synchroniseren van de kleur instellingen en bureaublad uit te zetten.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Het heeft inderdaad te maken met het account waarop je bent ingelogd. Zoals hierboven al is genoemd.

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat je op beide computers met hetzelfde Microsoft account bent aangemeld, de instelling wordt dus van de ene computer naar de andere gesynchroniseerd.
Als dit niet gewenst is kun je de synchronisatie uitschakelen of je kan een lokaal account gaan gebruiken, zie hieronder voor meer info:

https://computertotaal.nl/artikelen/pc/zo-ga-je-van-een-microsoft-account-terug-naar-een-lokaal-account/?API_COOKIE_REDIRECTED=True