Is er een gratis website of software om verkeerssituaties te tekenen?

Ik gebruik nu weleens MS Paint, maar zoek meer een programma waar situaties en objecten al voorgevormd zijn. Betaalde software is op zich prima, website moet zeker gratis zijn.

Software waar de objecten via een plug-in te laden zijn zou ook prima zijn.

2.5K

Antwoorden (1)

Je kan via Prowise Presenter verkeerssituaties natekenen is een soort van MSpaint maar dan met meer opties. ik vind het een kijkje waard.