Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom slaat iMovie maar 10 seconden van mijn video op?

Ik heb op mijn MacBook air een vlog bewerkt , van ongeveer 5 minuten . Maar als ik hem exporteer en hem vervolgens opzoek op Mn laptop dan heeft die blijkbaar maar 10 seconden van alleen het einde van de video opgeslagen ... terwijl de video 5 minuten duurt.... Ik kon eerst wel gewoon altijd mijn videos helemaal opslaan en hij deed het eerst wel gewoon allemaal prima. Maar opeens doet die dit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Heb je nog voldoende opslagruimte? Als je geen voldoende opslag meer hebt wordt er automatisch maar een klein deel opgeslagen. Zoveel als er nog op je geheugen past.
Probeer eens wat ruimte vrij te maken door onnodige of nietgebruikte bestanden weg te gooien en probeer het dan eens opnieuw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke dankjewel. Ik heb als het goed is wel genoeg opslag (in iCloud) het kan zijn dat ie hem dan op mijn laptop zelf wilt opslaan en daar is idd niet genoeg ruimte op. Maar heb wel op iCloud gekozen met opslaan
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing