Wat verwijder je van je telefoon als je je reservekopie verwijderd?

Mijn icloud opslag zit vol omdat ik een grote reservekopie erin heb staan, hierdoor kan ik geen nieuwe reservekopie meer maken. Wat gebeurt er als ik die reservekopie verwijder van mijn Iphone SE en een nieuwe reservekopie aanmaak? Verwijder ik dan ook mijn data van mijn telefoon die ik in die kopie had? Of alleen de data van die kopie zelf dus het blijft wel op mijn telefoon staan? Help?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (1)

Je verwijdert dan enkel de kopie, alles blijft dus gewoon werken. Je kan dus de kopie verwijderen en een nieuwe reservekopie maken.