Ik begrijp uit je antwoord dat je dvd-speler sommige dvd wel speelt en sommige niet. Als dat het geval is, dan kan er blijkbaar een bepaald type dvd's worden afgespeeld. Meestal staat in je gebruiksaanwijzing welke dat zijn.

Je hebt waarschijnlijk wel eens op een dvd een + of een - zien staan. Daarnaast, als het om een duurder merk gaat dan staan ze ook heel gevoelig afgesteld. Het kan dus best dat de niet-originele om die reden niet kunt afspelen.

Als je een goedkope hebt van bv Kruitvat of Blokker, dan merk je dat die vrijwel alles kunnen afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zit de stekker er wel in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je DVD speler niets afspeelt dan zul je terug moeten gaan naar jouw leverancier. Die is verantwoordelijk voor de deugdelijkheid van je product. Ook mag deze er ook op aanspreken dat je van dit product mag verwachten dat hij DVD's afspeelt. Kennelijk is jou geen goed product geleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je een apparaat ontvangen met een verkeerd ingestelde regio code.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk merk van dvd speler is het?