Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan mijn videokaart 2 beeldschermen aan?Het is de NVIDIA Quadro FX 1700?

Ik heb hier totaal geen verstand van dus alle info hept!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja zo te zien zitten er 2 DVI-I uitgangen op. Dus kan je twee monitoren met DVI, VGA en of HDMI aansluiten.

https://tweakers.net/pricewatch/170066/pny-nvidia-quadro-fx-1700-pcie/specificaties/

Je moet er alleen niet een spel mee denken te kunnen spelen, zeker niet met twee schermen tegelijk.
---
Zoals Jaspro terecht opmerkt lijkt dit antwoord bijna te zeggen dat x-aansluitingen = x-actieve aansluitingen (dus x-monitoren mogelijk). Echter wil het wel eens gebeuren dat met verschillende types aansluitingen niet alle aansluitingen tegelijk gebruikt kunnen worden.

Bij twee identieke aansluitingen werken echter de twee aansluitingen (anders is het kolder om er 2 dezelfde op te zetten).
(Lees meer...)
Toegevoegd op 04 februari 2019 12:47: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oh oke top dankjewel! Als ik er een spel op zou spelen, zou ik zeker een monitor uit moeten doen?
LeonardN
5 jaar geleden
Nee, dat hoeft niet. Een spel gaat niet zomaar op 2 schermen een spel draaien. Maar je kan er helemaal niet mee gamen in mijn ogen. Het is een kaart uit 2008. Die niet voor gaming is bedoeld.
Jaspro101
5 jaar geleden
Dat een kaart twee/meer aansluitingen heeft betekent het niet dat hij ook zoveel beeldschermen aan kan. mijn gtx1080 heeft 5 aansluitingen maar kan maar 4 beeldschermen aan.
Helaas kan ik verder geen antwoord geven op de vraag of hij twee schermen kan draaien, ik kan niets vinden van de fabrikant en op de website van nvidia
LeonardN
5 jaar geleden