Ik heb een kleurenprinter maar kan daar ook alleen zwarte inkt in?

De inkt is op maar wil nu eigenlijk alleen nog maar zwart printen
Kan dat als ik er alleen een zwarte cartridge in doe?

LeonardN
5 jaar geleden
Probeer het eens, de meeste printers doen dat wel. Er zijn er een paar die weigeren. Je moet dan de instellingen in je OS/software/driver wel zo zetten dat je printer enkel zwart mag printen.

Antwoorden (1)

je kunt het proberen, en bij de instellingen invoeren dat je alleen zwart wil printen. Maar ik denk dat je wel de lege kleurencartridge er in moet laten zitten,omdat je anders wel een foutmelding en een weigerende printer kunt hebben