hoe knip ik een stukje uit een filmpje van Youtube?

Op bijvoorbeeld Twitter zie ik wel korte fragmenten, die dan uit een langer filmpje geknipt blijken te zijn.
Is daareen (liefst gratis) programma voor?

2.7K
LeonardN
5 jaar geleden
Voor welk systeem? Windows?
teusvh
5 jaar geleden
Windows 7, laptop en/of desktop.
LeonardN
5 jaar geleden
Je zal dan eerst een youtubefilmpje moeten downloaden, met youtubedownloader. En dan kan je met een gratis videoeditor als lightworks of openshot naar hartenlust gaan knippen en plakken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt een gratis app downloaden, bijvoorbeeld imovie. Dan kun je dat daar mee doen.
LeonardN
5 jaar geleden
iMovie is voor Apple systemen (Mac OS).

Antwoorden (1)

Dat kan met video cutter uit de store, er zijn er meerdere.