Drivers zoeken, die installeren. Contact opnemen met de klantenservice van de plek waar je het hebt gekocht, of met de fabrikant. Goed in de verpakking kijken of er een cd of iets erbij zit met drivers of iets anders ervan. Zoek de bijbehorende programma ervan op.
En probeer het op een andere computer, kijken of het daar wel werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

- bijbehorende software installeren
- handleiding lezen die bij de usb stick zit, meestal staat erbij wat het vereiste computerprogramma is om de usb stick te laten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weggooien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Driver installeren van de hardware.
Wat is de juiste naam + versie van hetgeen je gekocht hebt (zie op de doos of mat)

Ik heb nog nooit van een dansmat gehoord.