Mijn muziek volume daalt als een ander programma/spel een hard geluid maakt, wat te doen?

Vaak als ik een spel aan het spelen ben op mijn pc heb ik spotify op de achtergrond aan staan. Maar als ik een hard geluid in het spel maak (een geweerschot bijvoorbeeld) dan dempt het volume van de muziek voor even. Maar als ik de muziek via YouTube afspeel dan is dat niet .Ik irriteer me daar mateloos aan. Is hier wat aan te doen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

bij bijna elk spel kan je bij de instellingen van het spel ( staat vast wel ergens op het begin scherm van de game) en daar kan je je geluid uitzetten dan heb je daar geen last meer van
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik denk dat vraagsteller graag beide dingen wil horen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, daar heeft Ritsuka gelijk in