Als je whatsapp verwijderd van je phone en iemand stuurt een bericht, wat ziet deze persoon dan?

Is de foto nog zichtbaar? Hoeveel vinkjes staan er?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Nou nogal makkelijk, geen whatsapp: geen vinkjes, geen piepjes nada noppes.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ligt eraan of u de app verwijderd of alleen u account! Als u het account verwijderd zal niemand u meer een appje kunnen sturen! Verwijderd u alleen de app kan iedereen u wel een appje sturen maar zal u deze zelf volgens mij niet kunnen lezen.... Er komt dan 1 vinkje te staan en de profielfoto blijft ook gewoon staan