Waar kan je je muziek opzetten zodat andere het kunnen downloaden?

Ik maak beats maar op de site waar ik het nu zet kan je er maar 10 op doen en ik maak nogal veel beats. Wat is een goede site om gratis muziek op te zetten zodat andere het kunnen downloaden?

SimonV
5 jaar geleden
Upload de muziek naar bijvoorbeeld:
iCloud
Box
Dropbox
Google Drive
Microsoft OneDrive
Mediafire
SpiderOak
Mega
hubiC
Stack
en deel je bestanden met anderen.
https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/beste-gratis-cloud-diensten-61960/
TurfGraver
5 jaar geleden
Soundcloud
Reddid music
Youtube
Zijn vast wel meer, even Googlen.
andyka
5 jaar geleden
Dankjewel mediafire word heel veel grbuikt zag ik

Antwoorden (1)

Ik ben hier pas nieuw en verbaas me dat er nog geen antwoorden zijn.
dat doe je met wetransfer, makkelijk en snel!