Welke specificaties moet een goede chromebook hebben?

hallo iedereen, ik ben van plan een chromebook te halen, namelijk de: Acer Chromebook 15 CB3-532-C968. van 16gb en 2 gb ram maar vroeg me af of de specs goed genoeg zijn om android apps erop te draaien (wat kan op dat model) of heb ik dan de 32gb nodig? de apps die ik wil draaien zijn bijv. minecraft pocket edition en de android versies van microsoft: powerpoint, exel, outlook etc.
ik bedoelde de: Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
LeonardN
5 jaar geleden
32 of 16 GB zegt enkel iets over de opslag. Zolang MC PE erop past zal je het kunnen spelen.
Reddie
5 jaar geleden
""16gb en 2 gb ram""
Die getallen kloppen niet.
Mijn TOTALE Windows directory bevat 1,3 GB schijfruimte. .
Mijn Firefox browser beslaat minder dan 100 MB schijfruimte.
LeonardN
5 jaar geleden
@Reddie Die getallen kloppen wel.
https://tweakers.net/pricewatch/742745/acer-chromebook-15-cb3-532-c968/specificaties/ Chromebooks draaien op Android. Je moet dus een vergelijk maken met je smartphone. Daarop was 8GB opslag tot voor kort nog wel te vinden.

Antwoorden (1)

16GB is voldoende voor jouw gebruik.

Alle apps die je noemt nemen rond de 150-300 MB per stuk in. De Android installatie neemt nog zo'n 4-5 GB in dus dat moet makkelijk lukken.
---
Verder zal elke huidige Chromebook voldoende krachtig zijn om alles te draaien.
Alles te draaien wat jij beschrijft...
---
De Chrome OS installatie neemt zo'n 6-7 GB in, had dat moeten zijn.
Toegevoegd op 28 november 2018 20:48: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dankjewel dat u wilde helpen met het beantwoorden van mijn vraag, ik neem aan dat de 32 gb opslag een optie is voor mensen die films downloaden etc? in dat geval denk ik inderdaad dat 16 gb genoeg is zoals u dat uit legt, nogmaals bedankt.
LeonardN
5 jaar geleden
32 GB kan ook fijn zijn voor foto's en apps. Als je films downloadt is 32GB al snel te weinig.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb uit eindelijk de c8eo gekocht, bedankt voor alle hulp het werkt goed zoals wat ik dacht.
LeonardN
5 jaar geleden
Mooi! Ik zeg het overigens niet goed Chromebooks draaien op Chrome OS.