Hoe kan ik muziek door laten spelen op macbook pro zodat deze niet in sluimerstand gaat?

Af en toe zet ik de muziek aan op mijn macbook pro via deezer.com .
Dan valt op den duur de laptop uit (sluimerstand), maar dan gaat ook de muziek uit.
Kan ik ergens instellen dat ie niet meer uitvalt, of dat op z'n minst de muziek doorspeelt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Klik op het apple logo linksboven in je scherm, kies dan de menu optie 'systeemvoorkeuren...'. Daar kun je instellen na hoeveel tijd de laptop in de sluimerstand gaat, helemaal rechts staat 'nooit'. Je stelt dit apart in voor batterij en lichtnetaansluiting.
Sorry, in het scherm systeemvoorkeuren kies je het icon met het lampje (energiestand)
Toegevoegd op 05 november 2018 09:34: tekst
paulus811