Hoe herstel ik mijn hotmail account?

Hoe kom ik terug in mijn mail?
Ik heb al reeds 12 keer de formulieren onjuist ingevuld.

Is er een andere manier of een manier om in contact te komen met Hotmail of Outlook?

Dit kreeg ik te zien:
It looks like someone else might be using your account
To help you – and only you – get back into (mijn email), we need to verify that it's yours.

Recently, we received several requests to gain access to (mijn email). Unfortunately, we were unable to verify your ownership using the information that was provided. Microsoft takes the security and privacy of our customers very seriously. We are committed to protecting your personal information, and our careful account recovery process is intended to protect you from any possible malicious activity.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
17.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Hoezo heb je het 12x verkeerd ingevuld?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Is het wel handig om je e-mailadres zo open en bloot op internet te zetten?
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Om terug in je mail te komen dan moet je eerst zeker weten of je ooit herstel informatie hebt opgegeven bij Hotmail. Vaak doen mensen een e-mailadres aanmaken zonder herstel gegevens (2e e-mailadres of telefoonnummer) en denken dan, dat doe ik later nog wel. Vervolgens vergeten ze het wachtwoord en kunnen ze er niet meer in.

Antwoorden (1)

Er zijn twee mogelijkheden om een Hotmailaccount te herstellen. Voor beide opties wordt een inlogcode verzonden. De eerste is naar het herstel e-mailadres, het tweede naar het mobiele telefoonnummer dat je - als het goed is - hebt ingevuld bij de contactgegevens voor het account. Door die code vervolgens op https://login.live.com/ppsecure in te vullen krijg je jouw gegevens weer tevoorschijn.

Heb je zowel geen alternatief e-mailadres als geen mobiel telefoonnummer ingevuld, dan heb je als laatste mogelijkheid een invulformulier om te bewijzen dat jij de eigenaar van het account bent. Vervolgens kan het 24 uur duren voordat het verzoek is verwerkt. Is het geweigerd (omdat je te weinig gegevens kon geven om bewijs te leveren) dan kun je maximaal twee keer per dag een nieuwe aanvraag indienen.

Blijkens de vraag heb je dat reeds twaalf keer gepoogd maar zonder succes. Je kunt dus niet bewijzen dat het betreffende account van jou is. De enige mogelijkheid die overblijft is een nieuw account aan te maken....

(Om de privacy van iedereen te beschermen kunnen de ondersteuningsmedewerkers jouw accountgegevens niet zien. Ook kunnen ze de blokkering van accounts niet opheffen).
Amadea